Nem tudták kifizetni a repülőn a 3000 forintos rendelést, rendőr várt rájuk a repülőtéren
Ann-Marie Murray és a párja március 28-án utaztak haza tenerifei nyaralásukról a Ryanair bristoli járatával. Az út során rendeltek egy üveg vizet, egy doboz kólát és egy adag Pringles chipset, összesen 7 font, vagyis körülbelül 3100 forint értékben. Amikor fizetni akartak, a bankkártyájuk nem működött, a náluk lévő készpénzt pedig már elköltötték a nyaralás alatt, írja a LADbible.
Az idősotthonban dolgozó Ann-Marie felajánlotta, hogy a bristoli repülőtéren pénzt vesz fel az automatából, és úgy rendezi a számlát. A beszámoló szerint a légiutas-kísérők ezt nem fogadták el.
„Azt hitték, van nálunk másik kártya vagy készpénz, de megmutattam, hogy tényleg nincs nálunk semmi. Ez az egész csak hét font volt – egy kóla, egy víz és egy adag Pringles” – mondta Ann-Marie. Hozzátette: „Az egyik légiutas-kísérő azt mondta, majd ő kifizeti, mi pedig később visszaadjuk neki – de nálunk már egyetlen euró sem maradt.” Egy másik légiutas-kísérő újra próbálkozott a kártyás fizetéssel, de a terminál továbbra sem működött.
Ann-Marie szerint más utasok is megpróbálták megvédeni őket, de a személyzet ragaszkodott ahhoz, hogy ők megtagadták a fizetést. „Nagyon kínos volt az egész. Mindenkit feltartottak, amíg minket leszállítottak” – mondta.
A történet ezzel még nem ért véget: amikor a pár a reptéri parkolóban visszaült az autójába, furcsa hangot hallottak. „Hallottuk, hogy valami súrlódik a földön” – mesélte Ann-Marie. Kiszálltak, és észrevették, hogy az autó első lökhárítója teljesen összetört. A parkoló üzemeltetői szerint az autó vezethetetlen volt, ezért el kellett vontatni. Végül egy taxival jutottak haza. A pár kérte a térfigyelő kamerák felvételeit, de azt a választ kapták, hogy nem adhatják ki őket. Ann-Marie e-mailt is írt a társaságnak, de azt a választ kapta, hogy nem vállalnak felelősséget a történtekért.
A Ryanair szóvivője közölte: „A tenerifei járat személyzete rendőri segítséget kért, miután az egyik utas zavaróan viselkedett. Az utas ételt próbált vásárolni, de a kártyás fizetés nem sikerült. Miközben a személyzet megpróbálta rendezni a helyzetet, az utas nem követte az utasításokat, elfogyasztotta az ételeket, és zavaró viselkedést tanúsított.” A közlemény szerint a gépet a bristoli rendőrök fogadták, és az utast levitték a fedélzetről. Hozzátették: „A Ryanair zéró toleranciát alkalmaz az utasok helytelen viselkedésével szemben.”