Orbán Ráhel: „Sosem akartam celeb lenni, a BDPST Koncept a történetmesélésről szól”
Kétéves lett Orbán Ráhel luxusbababoltja, az Odu Store, a születésnapi partiról a Blikk tudósított. Orbán Viktor lánya a lapnak adott interjúban beszélt arról, hogyan igyekszik egyensúlyozni a munka és a család között.
– mondta Orbán Ráhel.
Büszke az Odu Store eddigi eredményeire is. „Az Odu nem csak egy bababolt, sokkal több annál. Egy hely, ahol lehet beszélgetni a kihívásokról vagy a boldog pillanatokról, és ahol szakemberek segítségével tanulni is lehet” – mesélte. Célja, hogy az Odu közösségi térként is működjön.
„Nagyon fontosnak tartom, hogy ne tanácsokat osztogassunk, hanem a saját élményeinket és tapasztalatainkat osszuk meg. A tanácsok osztogatása veszélyes lehet, mert kudarcot és megszégyenítő érzéseket kelthet az anyukákban, különösen, ha az első gyerekkel vannak otthon” – tette hozzá.
Az interjúban arról is beszélt, hogy édesanyja nemrég megkérdezte tőle, vásárol-e új iskolatáskát a kislányának, aki most kezdi az iskolai előkészítőt. Orbán Ráhel elmondta, hogy
„A BDPST Koncept a történetmesélésről szól, és szeretném a saját narratívámat én is elmesélni. Úgy gondolom, hogy sok értéket teremtünk és jó dolgokat csinálunk, amelyek inspirálhatnak másokat, de sosem volt célom az, hogy celebbé váljak” – mondta Orbán Ráhel.
A XII. kerületi bababolt tavaly 80 millió forintos veszteséget termelt, miközben 131 millió forintos árbevételt ért el.