Többet költött Magyar Péter lejáratására a DK kampányfőnöke, mint amennyit Vitézy és Karácsony összesen
Molnár Csaba Facebook-oldala legalább 6,5 milliót költött a Magyar Pétert támadó hirdetésekre.
A 24.hu írta meg, hogy a Facebookon a második legtöbbet költő ellenzéki politikussá lépett elő Molnár Csaba.
A Meta Ad Library összesítője szerint az elmúlt 30 napban több mint 7 millió forintért hirdetett a közösségi oldalán, ennél többet csak párttársa, Dobrev Klára szánt hirdetésekre a kormánytól független oldalon, szám szerint 14 milliót.
Molnár eddig a hirdetési kiadásainak 92 százalékát, vagyis legalább 6,5 millió forintot fordított a Magyart hiteltelenítő posztokra.
A 24.hu úgy véli, a DK pártján belül Molnár Csabának jutott a feladat, hogy fideszesezze Magyart, és ezzel távol tartsa a DK-s szavazóbázistól.
Molnár április előtt három és fél hónapig nem adott fel hirdetést, ám a DK-s kampánynyitó óta felpörögtek a facebookos költései: csak az elmúlt hét napban 3 milliót költött el a platformon. Ennél csak a DK másik nagy költekezője, Dobrev Klára költött többet, ám ő látványosan kevesebbet foglalkozik Magyarral.