16 eset, amikor nem vetted észre, de a felszolgáló idegeire mentél
Ha te nem is tartozol a bunkó vendégek közé, azért az a gondolat már biztosan megfogalmazódott benned, hogy "na jó, de mégis csak én vagyok a vendég..."
Ami biztos, hogy a felszolgálóknak ilyenkor ugyanez jár a fejében, csak más hangsúllyal.
De kinek van igaza? Mindig a vendégnek? Aligha! A Buzzfeed összegyűjtött egy csokorra valót azokból a helyzetekből, amikor bizony a felszolgálóknak nagyon elegük volt belőled.
1.Ha szemetet csinálsz a szalvétából és a poháralátétekből, takarítsd el magad után.

2.Ne dicsekedj a borravalóval! Általában az ilyenek adják a leggyengébb borravalókat.

3.Nem illik kedveseddel az asztalnak ugyanazon az oldalán ülni.
4. Ne áraszd el rendeléskor a felszolgálókat tonnányi különleges kéréssel, ha csak nem vagy allergiás bizonyos ételekre.

5. És ne küldd vissza az ételt, miután mindenféle változtatásokat kötöttél ki. Ha egy másik fogást találtál ki, és nem olyan ízletes, mint ahogy gondoltad, az nem a séf hibája.
6. Közlöd, hogy ételednek teljesen gluténmentesnek kell lennie, és aztán rendelsz egy sört. A gluténintolerancia valóság, és ezt minden pincérnek komolyan kell vennie. De ne lódíts, hogy allergiás vagy csak azért, mert nem kérsz kenyeret. Mondd, hogy nem kérsz kenyeret!
7. Nem illik kevés borravalót adni, mert valami nem ízlett. Ezt közölni kell a felszolgálóval, de nem károsíthatjuk meg őket olyasmiért, amiről nem tehetnek.
8. Ne süsd el az „utáltam!” viccet, miközben a felszolgáló elviszi az üres tányért.
9. Neveletlenség hosszan az asztalnál maradni, főleg, ha hosszú sorban várnak vendégek szabad helyre.
10. De nem jobb az sem, ha tíz perccel zárás előtt ülsz be.
11. Ahelyett, hogy csak vizet rendelsz, aztán kérsz egy nagy adag citromot és cukrot, inkább rendelj limonádét.
12. Ha valamit már megettél, ne panaszkodj. Akkor inkább ne edd meg és akkor elvárhatod, hogy levonják a számlából.
13. Ne társalogj a felszolgálókkal, amikor láthatóan elfoglaltak. Igaz, hogy többségük azért választotta ezt a foglalkozást, mert szeretik az embereket, de a legnagyobb ebédforgalom kellős közepén ne tartsuk fel őket.
14.Ne mondd, hogy eldöntötted, mit rendelsz, ha még gondolkodnod kell, hogy ne kelljen a felszolgálóknak az asztalnál szobrozni.

15. Ne tedd tányérodat a szomszédos üres asztalra, hátha valaki le akar ülni oda.
16. És végül, ne csettintgess, hogy felhívd magadra a figyelmet. A felszolgálók nem kutyák...
