Koszos ágynemű, törött bútorok, kukákra néző erkély – pokollá vált a brit család hitelből finanszírozott álomnyaralása
Egy brit család kölcsönt vett fel egy 3900 fontos (átszámítva körülbelül 1,7 millió forintos) spanyolországi nyaralásra, de sajnos rosszul sült el a pihenésre szánt idő, ezért keményen kritizálni kezdték az easyJetet a rossz szállodai körülmények miatt – írta meg a Daily Mail.
Mark Field, felesége Karen, fiuk Nathan, menye Nadia, valamint két kisgyermekük, Albie és Baxter júniusban utaztak Mallorcára egy hét éjszakás családi nyaralásra. A család a Hotel Club Es Talaialban szállt meg, amely háromcsillagos szállodaként hirdette magát, de a valóság mégsem felelt meg a család elvárásainak.
A szállodába érkezve megdöbbentek, amikor a szobák állapota teljesen eltért a szálloda weboldalán látott képektől.
A családnak saját magának kellett kitakarítania a fürdőszobát, és az étterem asztalai is mocskosak voltak, így máshol kellett étkezniük, ami további költséget jelentett.
Nadia, aki ápolónőként dolgozik, alaposan megtervezte az utazást, különösen figyelembe véve autista és nem beszélő gyermekük igényeit. A család nagy reményekkel érkezett a szállodába, de a valóság teljesen ellentétes volt az elvárásaikkal. A szállodai étkezés is csalódást okozott:
(természetesen italonként számolva).
Annak ellenére, hogy a család panaszt tett az easyJetnél és a szállodánál, senki sem kért tőlük bocsánatot. Az easyJet 200 fontos részleges visszatérítést ajánlott fel, amit Nadia elfogadott, de továbbra is küzd az igazáért, mivel úgy érzi, hogy a nyaralásuk teljes mértékben kudarcot vallott.
A család „pokoli nyaralásként” jellemzte a pihentetőnek szánt utat, és kijelentették: soha többé nem fognak az easyJettel foglalni.