KULT
A Rovatból

A kíváncsiság hajtja ma is Takács Katalint – beszélgetés a Psota-díj idei kitüntettjével

Ott voltunk a díjátadón, ezután készítettünk interjút a művésznővel.


„Haja arany mi lenne más

Szép hosszantartó villanás

Vagy láng mely lobot vet keményen

A rózsán hogyha hervad éppen”

(Radnóti Miklós fordítása)

Régóta a kedvenceim közé tartozik Guillaume Apollinaire verse, és amikor megtudtam, hogy a Psota Irén Alapítvány az idén Takács Katalint tünteti ki, azonnal levettem a polcról a kötetet. A Rózsavölgyi Szalonban rendezett bensőséges ünnepségen, ahol végre maszk nélküli arcokat lehetett látni és rég várt találkozásoknak lehettünk tanúi, a hagyományoknak megfelelően csak kellő felvezetés után mondták ki a legújabb Psota-díjas nevét. Hegedűs D. Géza kuratóriumi tag után Józan László és Brasch Bence idézett az ünnepelt korábbi nyilatkozataiból és még dalduóval is köszöntötték.

Grecsó Krisztián egy verset olvasott fel olvasójának, majd Bálint András idézte fel közös emlékeiket – mint kiderült, jó néhányszor voltak férj-feleség szerepben - és az a szeretet, ahogyan beszélt róla, szinte megfiatalította őt. Aztán a Radnóti Miklós Színház volt igazgatója idézni kezdte az Egy szép vörösesszőkéhez-t. Kicsit „haragudtam” is rá, mert lelőtte a belépőmet, de valahol büszke is voltam, hogy egy rugóra jár az agyunk az egyik kedvenc színészemmel. Végül elhangzott a név, és Básti Juli adta át nagy tapsvihar közepette a díjat.

Takács Katalin szinte gyermeki örömmel fogadta az elismerést. Nem volt könnyű őt kihámozni a pályatársak, barátok, tisztelők, fotósok gyűrűjéből, végül egy viszonylag nyugodalmas sarokban le tudtunk ülni beszélgetni.

- Mit jelentett Önnek Psota Irén, keresztezte egymást a pályájuk?

- Sajnos nem, egyetlen találkozásunk volt egy szinkronszerepnél, Truffaut Amerikai éjszakájában. Akkoriban az volt a szokás, hogy amikor elkészült a szinkron, meghívták a vetítésre a színészeket. Ott volt Irén is, és volt szerencsénk néhány mondatot váltani. Én akkor kezdő színész voltam, és ő nagyon kedves volt hozzám. De nagyon sokat néztem őt tévében, színházban, Hatalmas energiákkal teli, behatárolhatatlan tehetségű színésznő volt, nagyon szerettem. Annyira jó, hogy Almási Éva kitalálta ezt a díjat, mert fennmarad a neve, hogy ne felejtődjön el, amit ő alkotott. Hiszen nagyon tünékeny a mi művészetünk, a színház különösen. Akkor jó, ha ott vagy, látod, érzed azt a közeget, állapotot, ami egy színházi estéhez tartozik.

- Amikor Önt először láttam filmen, és meghallottam a hangját, egy olyan „szecessziós nőalakot” láttam, mint amilyennek Apollinaire „szép vörösesszőkéjét” elképzeltem. Ugyanakkor az Ön egész pályája Nórától Alizig, Peacockné-ig olyan, mintha tudatosan kerülte volna a sztereotípiákat.

- Mindig kíváncsi természetű voltam, és számomra lényeges, hogy egy rendező meglássa benne azt a mást, ami miatt nem rutinból osztanak szerepet.  Így játszhattam el a nyolcéves Alizt, kétszer is lehettem Peacockné, de a Koldusoperában voltam Lucy is. Nagyon fontos szerepem volt Hajnóczy Péter A halál kilovagolt Perzsiába című darabját, amit Szenteczki Zita rendezett a Trafóban Juhász András videóssal. Nekem egy reveláció volt az az egész őrület, amibe bekerültem a videó, a loopozás kellős közepébe. Hihetetlen volt az anya szerepe, aki bekebelezi a lányát. Az egészet megbillentettük és egy abszurd játék lett belőle. Amikor az ember fiatalon szép és tehetséges, nem mindig jön rá, hogy ebből egy idő után váltani kell. Nekem megadatott, hogy eljutottam az igazi karakterszerepekhez.

- Mi az, ami megragadja egy szerepben?

- Akkor vagyok szerencsés helyzetben, amikor látok egy filmet abból a szerepből az agyamban. Ha ez nem jön, ránézek a rendezőre, egy kollégára, vagy elkezdek beszélgetni. Amikor nem találom a figurát, nem találom a szerep felé az utamat, állandóan beszélek róla, kérdéseket teszek fel barátaimnak, és akkor valahogy megjön az ihlet. De mindegyik szerephez másként közeledni.

- Korábbi interjúiból is kiderült számomra, hogy Önnek nagyon fontosak a rendezők. A díjátadó során már elhangzott Valló Péter neve. De nagyon nagy hatást gyakorolt Önre az olasz Paolo Magelli.

- Az mindig nagyon izgalmas, amikor egy messziről jövő ember azt mondja: „Te”. Magellivel kétszer is találkoztam, először Zalaegerszegen a Liliomot rendezte, majd Miskolcon a Szerelem című darabot. Ő ismeretlenül látott bennem valamit, amit addig nem és ezzel új színeket hozott ki belőlem. Néha elcsodálkozom egyes amerikai filmeken, amelyekben szerepel egy sztár, akit egy másik karakterbe bújtatnak. Mernek rajta változtatni, tehetségét másfajta szemszögből tudják láttatni.

- Emlékszik-e olyan előadásokra, amelyek nagy találkozásokat hoztak Önnek?

- Nagyszerűek voltak a Bálint Andrással eltöltött évek a Radnóti Miklós Színházban. De volt például a Bethlen című Závada Pál-darab, amit az Új Színházban csináltunk. Hargitay Iván rendezésében. Gáspár Sándor játszotta Bethlen Gábort, én voltam a felesége. Sanyival addig csak érintőlegesen dolgoztunk együtt, volt is közöttünk egyfajta távolságtartás. Itt azonban olyan energiákat tudtunk egymásnak adni és megmozgatni, ami nagyon nagy élmény volt tőle. De hát ez csak egy történet a sok közül.

- Lassan újra beindul a színházi élet, de ez egyfajta újrakezdést jelent a színészeknek és a közönségnek egyaránt.

- Ha az ember nem gyakorolja a szakmáját, mindig előjönnek a kétségek és a félelmek. E másfél év alatt is dolgoztam, próbáltam, ősszel volt bemutató is közönség előtt, de aztán leálltunk. Miután megszakadt a folyamat, bizonytalan légkörbe kerültünk: lesz még? Ez minden agyban, minden szívben meghagyja a nyomát. Ezért nyilván első találkozás a közönséggel magán viseli ezt az érzést. Ezzel az egész coviddal nemcsak a rettenetes mennyiségű beteg és halott volt a baj, a rejtély, hogy kitől, hogyan, mikor kapod el, hanem egy hihetetlen pánikfélelem volt az emberekben. Ezt gerjesztették, de mi is gerjesztettük egymásban. Nehéz volt ezt uralni, egy darabig ott is marad az idegpályákon, de reméljük, hogy gyors gyógyulás lesz a vége.

- A színháznál ez különösen fontos, mert ez az a műfaj, amelynél végképp nem működik az online.

- Én főleg külföldi koncerteket, operákat néztem, és olyan színházi előadásokat, amelyekről tudtam, hogy nem lesz alkalmam megnézni élőben. Itthon csak egy székesfehérvári előadást néztem meg, Gáspárral, László Zsolttal, Derzsi Jánossal, amit már nem játszanak. Nekem az kell, hogy ott üljek a sötétben még több száz emberrel körülöttem, és aznap történjen meg az, ami másnap este már más lesz.

- Milyen feladatok várják a következő hónapokban?

- A Budaőrsi Latinovits Színházban mutatjuk be szeptemberben A requiem egy álomért című darabot. Ebben van egy fantasztikus anyaszerepem.  Ugyanitt újra színre kerül a Születésnap, amelyből csak néhány előadást tarthattunk meg. Szeptember végén lesz egy mozgásszínházi bemutató a Trafóban, a Kredenc a pincében maradt címmel. Folytatjuk a Rózsavölgyi előadásait is. Lassan felvesszük a fonalat….

-

 

 


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Népszerű
Ajánljuk
Címlapról ajánljuk


KULT
A Rovatból
Meghalt Szűcs Márta
A Liszt Ferenc-díjas magyar operaénekes 72 éves volt.
Malinovszki András - szmo.hu
2025. április 24.



Elhunyt Szűcs Márta Liszt Ferenc-díjas magyar operaénekes, a Magyar Köztársaság Arany Érdemkereszt kitüntetettje – írja a Papgeno.

Szűcs Márta 1952. szeptember 7-én született. 1981-ben diplomázott a Zeneakadémián Révhegyi Olga növendékeként. Közvetlenül diplomaszerzése után a Magyar Állami Operaházhoz szerződött. Giuseppe Verdi Rigolettójának Gilda szerepével debütált.

1983-ban a Brüsszeli Belcanto Énekversenyen a legjobb női alakítás díját nyerte Donizetti Lammermoori Luciájával. 1984-ben Edinburgh-ban, Glasgowban, Liverpoolban és Newcastle-ben Gilda szerepét énekelte nagy sikerrel.

Szűcs Márta olyan világsztárokkal énekelt együtt, mint Renato Bruson, Piero Cappuccilli, Sherill Milnes, Jevgenyij Nyesztyerenko, Jennifer Larmoore vagy Peter Dvorsky.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk
KULT
A Rovatból
Komoly bakival ért véget a Hunyadi sorozat záróepzódja
Nem valószínű, hogy a tévedés utólag elhomályosítaná a rendkívül népszerű széria sikerét, mindenesetre egy kis odafigyeléssel el lehetett volna kerülni.


Elképesztő sikere volt a Hunyadi sorozatnak, amibe tényleg apait-anyait beleadtak a készítők: mind látványvilágában, mind történetmesélésében, mind a színészek játékában új korszakot hozott a magyar mozgóképkészítés világába.

A hírekbe sokszor a fülledt erotika miatt bekerülő sorozat utolsó részének utolsó perceibe ugyanakkor egy komoly baki csúszott be, amit egy kis odafigyeléssel el lehetett volna kerülni – vette észre az ATV.hu.

A mű természetesen szabadon kezeli a történelmi eseményeket, de azért arra igyekeztek vigyázni a készítők, hogy tárgyi tévedések ne rontsanak az élvezeti élményen. Az utolsó rész utolsó perceiben azonban a záró feliratban azt lehet olvasni, hogy az V. László után a következő magyar királyt, Hunyadi Mátyást „a Duna jegén koronázták meg”.

Azon túl, hogy a Duna jegén történt eseményeket a történészek ma már egységesen cáfolni szokták,

azt soha senki nem is állította, hogy maga a koronázás is Duna jegén történt volna – a legenda szerint csak Mátyás királlyá választása történt ott.

Történelmi tény, hogy Hunyadi János fiát csak évekkel később, 1464. március 29-én koronázták meg, ráadásul a Dunától jócskán messze, Székesfehérváron.

A sorozat népszerűségének azonban ez a tévedés valószínűleg mit sem fog ártani: a Hunyadi – A Holló felemelkedése húsvétvasárnaptól ráadásul már a Netflixen is elérhető.


Link másolása
KÖVESS MINKET:


KULT
A Rovatból
A Bűnösök dögös, fülledt, bizsergető, véres, brutális, elképesztő – A Creed és a Fekete Párduc rendezőjének új zenés horrorja az év kiemelkedő mozis élménye
Képzeljük el az Alkonyattól pirkadatigot az 1930-as évek amerikai délvidékén fekete blueszenével és ír vámpírokkal! Vérbő 137 perc következik.


Csoda, hogy behozták a magyar mozikba a Bűnösöket. Persze nem azért, mert a főszereplő Michael B. Jordan vagy a rendező Ryan Coogler ne lennének itthon is ismertek. Hiszen egyrészt ők ketten együtt szinte elválaszthatatlanok, mivel közösen forgatták A megállót (2013), a Creed: Apollo fiát (2015) és a Marvel-féle Fekete Párducot (2018), másrészt Jordant még olyan további darabokban is megkedvelhettük, mint az Aranytartalék (2001), a Drót (2002-es epizódok), Az erő krónikája (2012), a Csajkeverők (2014), A Fantasztikus Négyes (2015), A kegyelem ára (2019), a Bűntudat nélkül (2021) és persze a további Creed-filmek (2018, 2023), amelyek közül a harmadikat ő is rendezte.

Szóval velük akár a magyar mozikba is be lehet csalogatni a nézőket.

Sokkal inkább azért volt merész vállalás a hazai forgalmazás, mivel a témára nem igazán tud rezonálni egy átlag hazai moziba járó: 1930-as évek, amerikai délvidék, fekete közösség, blueszene… Soroljuk még? A felszínen, pontosabban a Bűnösök első felében ezt kapjuk, bár már ez sem piskóta.

Egy Chicagóban gengszterkedő ikerpár, Smoke (Michael B. Jordan) és Stack (Michael B. Jordan) térnek haza pénzzel kitömve gyapotültetvényes szülővároskájukba a sztori elején azzal a céllal, hogy a helyi, használaton kívüli malomból egy szórakozóhelyet rittyentsenek a város fekete közössége számára: exkluzív piák és kaják, nem utolsósorban pedig a legjobb zenészek asszisztálásával. A talpalávalóról többek között a helyi veterán muzsikus, Delta Slim (Delroy Lindo) gondoskodik, valamint az ikrek unokaöccse, a már fiatalon is profi gitáros-énekes Sammie. (az énekes-dalszerző Miles Caton filmes debütálása), történetünk kvázi főhőse. A sztori első felében Smoke és Stack ezt a nyitóbulit próbálják összehozni, annak minden részletére kitérve, miközben a városbeli múltjukkal és annak szereplőivel, traumáival is szembe kell nézniük újra.

Majd hirtelen kapunk egy több, mint éles váltást. Valami természetfeletti erő üti fel ugyanis a fejét, pontosabban egy vámpír egy fiatal fehér fickó, Remmick (Jack O’Connell) testében, aki szeretné meghívatni magát az ikrek bulijába egy vérgőzös este reményében…

Igen, ha ez ismerősen hangzik, az nem véletlen, a Bűnösök dramaturgiája ugyanis erősen megidézi az 1996-os Alkonyattól pirkadatigot, ám míg Robert Rodriguez menő filmje a puszta szórakoztatás jegyében fogant, addig a Bűnösökbe Coogler nem kevés tematikát sűrített bele. Természetesen benne van a rasszizmus kérdése, a Jim Crow-féle szegregációs törvények, ugyanakkor a zene és az „ördög” kapcsolata is igen hangsúlyos.

Klasszikus toposzok bukkannak itt fel, miszerint az igazán tehetséges zenészek, előadók azért lettek ennyire kiemelkedők, mert eladták a lelküket a vén patásnak? Egyáltalán a blueszene (és bármilyen új, az előző generáció számára furcsa/értékelhetetlen/meg nem értett muzsika) az ördögtől való? Hogy annak hívására az emberek, kiszakadva a valóságból, áhítatban adják át magukat buja vágyaiknak, mint a tánc, a szex, az alkohol és a drogok?

E világi és túlvilági ösztönök, kultúrák (a vámpírok által megtestesített ír bevándorlók), rasszok, sőt idősíkok összeütközése, van itt minden. Mindezt pedig egészen parádés jelenetek kíséretében kapjuk az arcunkba. Az egyikben például tanúi lehetünk annak, ahogy a bulin a múlt, a jelen (’30-as évek) és a jövő zenei stílusai keverednek, s mindhárom kor képviselői egyszerre és együtt ropják egy nagyszabású, közös, időkön átívelő partin az épphogy nem kakofóniába hajló egyvelegben, hiszen a zene egy univerzális, közös nyelv, amely összeköt embereket, időket, helyszíneket. De említhetjük még azt a szcénát is, amikor a bejutásukra váró, s emiatt kint rostokoló vámpírhorda a saját maga által előadott ütős ír népzenére ropja – ilyet sem látni gyakran mozgóképen. Minderre jön rá pedig az utolsó, hosszabb felvonásban a kemény hentelés, nem árulunk el azzal ugyanis nagy titkot, hogy a vérszívók természetesen beszabadulnak a buliba…

A Bűnösök egy furcsa, a tetten érhető inspirációi ellenére mégis mással össze nem hasonlítható műfaji egyveleg, egy amolyan zenés horror-gengszter-dráma, ami egyszerre nagyon dögös, izzasztóan fülledt, kifejezetten brutális és kegyetlen, ugyanakkor sokatmondó, színes és megható is.

A csúcshatás eléréseben pedig óriási szerepe van az operatőr Autumn Durald Arkapaw (Loki, Fekete Párduc 2, Az utolsó táncosnő) csodálatos képeinek s legfőképp a kétszeres Oscar-díjas zeneszerző, Coogler állandó munkatársa, Ludwig Göransson elképesztő aláfestésének, amely a film teljes, 137 perces játékideje alatt egy lüktető, bizsergető, az alantas öszöntökre és az értelemre egyaránt ható csodás műfajmixszel ajándékozzák meg a nézőket. Az év egyik legkiemelkedőbb mozgóképe lesz, érdemes hát alkut kötni az ördöggel egy mozijegy erejéig.


Link másolása
KÖVESS MINKET:


KULT
A Rovatból
Fekete öves taekwondós, az anyjának köszönheti a karrierjét, és a Föld 100 legnagyobb hatású embere közé sorolták – 35 érdekesség a 35 éves Dev Patelről
A Gettómilliomos főszereplőjeként robbant be a filmvilágba 18 évesen, azóta pedig talán a leghíresebb indiai származású színész lett belőle, sőt, van, aki szerint ő a legszexibb élő férfi.


1. 1990. április 23-án született London Harrow nevű kerületében.

2. Az édesanyja, Anita Patel gondozóként dolgozik, az apja, Raj Patel pedig IT tanácsadóként.

3. A szülők egyébként szintén nem Indiában születtek, hanem Kenya fővárosában, Nairobiban, ahol jelentős indiai diaszpóra található. S bár mindketten Kenyából származtak, külön-külön költöztek Nagy-Britanniába, és már Londonban ismerték meg egymást.

4. Saját elmondása szerint gyerekkorában „hihetetlenül energikus” volt, és emiatt gyakran került bajba.

5. A harrow-i Longfield Middle Schoolba és a Whitmore High Schoolba járt gimibe.

6. Van egy Trushna nevű nővére, aki négy évvel idősebb nála.

7. A*-t, vagyis csillagos ötös minősítést kapott GCSE Dramából (egy olyan tantárgy, amely lehetővé teszi a diákok számára, hogy a színház művészetét gyakorlati és írásbeli munka kombinációján keresztül fedezzék fel), miután a könnyekig meghatotta vizsgáztatóját egy a beszláni iskolai túszdrámában részt vevő tanuló alakításával.

8. A legelső színészi szerepét egy iskolai darabban, a Vízkereszt, vagy amit akartokban kapta: ő játszotta Sir Andrew Aguacheeket.

9. 188 centiméter magas.

10. Bár Angliába született, elmondása szerint kifejezetten fontosak számára a gyökerei, épp ezért gyakran utazik Indiába.

11. A közösségi média egyáltalán nem érdekli, nincs profilja sem a Facebookon, sem az X-en (Twitteren), sem az Instagramon.

12. Saját magát „technofóbnak” vallja, idegenkedik minden technikai vívmánytól, kütyütől, ezért sincs róla egyébként túl sok információ az interneten.

13. Jártas a harcművészetekben, például nyolc éven keresztül taekwondózott, amiből meg is szerezte a fekete övet.

14. Állítása szerint egyáltalán nincs hallása a zenéhez, sem ritmusérzéke. „Ha az életemről lenne szó, akkor sem tudnék énekelni. A tánc sem megy, szóval a Grease remake-jét biztosan nem kapom meg!” – nyilatkozta. Ehhez képest azért kaptunk tőle egy pofás táncjelenetet első filmje, a Gettómilliomos fináléjában…

15. 16 évesen szerepelt a Skins című brit tinidrámában, az anyja intézte el neki a meghallgatást. „Neki köszönhetem, hogy a szakmában vagyok. Meglátott egy hirdetést a Skins castingjáról a Metro nevű újságban, kitépte, és elrángatott a londoni National Youth Theatre-be. Lógnom kellett a suliból miatta” – emlékezett vissza Dev.

16. A Gettómilliomos 2007-es forgatása előtt sosem járt Indiában.

17. Óriási Bruce Lee-rajongó. Mindent gyűjt, ami a tragikusan fiatalon elhunyt harcművész-színészhez köthető: filmplakátokat, ereklyéket stb.

18. A Bruce Lee-imádat már kisgyerekkorában elkezdődött, vele együtt pedig odavolt az akció- és a harcművészeti filmekért. Minden bizonnyal emiatt fogant első játékfilmes rendezése, a 2024-es A Majomember is e műfajokban.

19. A 2008-as Hancock című film londoni premierjén órákig várt, hogy lefotózhassa Will Smith-t. „Három órán keresztül szobroztam. Majd sikerült lőnöm egy képet a homlokáról, és emlékszem, arra gondoltam: hű, ez annyira hihetetlen!” – mesélte egy interjúban.

20. A 2012-es Pi életének még a meghallgatására sem engedték el: „A Gettómilliomos után nem lehetett enyém az a szerep, mert a filmesek »túlexponáltnak« tartottak engem. Suraj Sharma, aki megkapta a szerepet, elképesztő munkát végzett, és a film is lenyűgözött, de egy részem azt gondolja, hogy a fenébe is, bárcsak kaptam volna egy esélyt!”

21. Nem küld SMS-eket. „Utálom” – mondta a The Guardiannek. „A barátaim azt mondják: »Haver, írnod kell SMS-t. De ehelyett inkább felhívom a kocsimból az illetőt, és beszélgetünk. Úgy tűnik, ez manapság túl intim az emberek számára.”

22. A Gettómilliomos bemutatása után jött össze a filmbeli partnerével, Freida Pintóval (A majmok bolygója: Lázadás), akivel hat éven át voltak együtt, 2014-ben szakítottak. Hogy miért váltak szét, arról úriember lévén nem volt hajlandó beszélni.

23. A 2016-os Oroszlánban való szerepléséhez új fizikumot kellett kialakítania, így ennek érdekében rengeteg órát töltött az edzőteremben. Szakállt is növesztett, és ausztrál akcentust vett fel. Összesen 8 hónapig készült a szerepre.

24. Állítása szerint egyébként elkezdtek potyogni a könnyei, majd elbőgte magát, amikor először olvasta az Oroszlán forgatókönyvét.

25. 2017 óta az ausztrál színésznő, Tilda Cobham-Hervey (Lány a hullámok hátán, Almaecet) a barátnője, akivel a Hotel Mumbai forgatásán ismerték meg egymást.

26. Meghallgatták egy szerepre a 2015-ös Star Wars: Az ébredő Erőhöz, ami saját elmondása szerint meglehetősen rosszul sült el. Bár nem hozták nyilvánosságra, hogy melyik szerepre jelentkezett, a feltételezések szerint Finn vagy Poe karaktere lehetett, akiket John Boyega, illetve Oscar Isaac alakítottak.

27. 2017-ben a műsorvezető Ellen DeGeneres a „legszexibb élő férfinak” nevezte őt.

28. A sportokhoz annyi kötődése van, hogy imád sakkozni, és szenvedélyes Arsenal-drukker.

29. Szerepelt a Time magazin 2024-es 100-as listáján, vagyis a szerzők szerint ő a világra legnagyobb hatást gyakorló embereinek egyike jelenleg.

30. Eddig egyszer jelölték Oscar-díjra: 2017-ben az Oroszlán mellékszerepéért.

31. A Golden Globe-on azonban már két nominációval is büszkélkedhet, az Oroszlánon kívül 2021-ben jelölték a David Copperfield rendkívüli élete című 2019-es filmért a legjobb férfi színész – musical/vígjáték kategóriában.

32. A 2024-es International Film Festival Australia Awards díjátadón a legjobb játékfilmes rendező díját kapta A Majomember című 2024-es akciófilmjéért.

33. A Brit Filmakadémia díját, a BAFTA-t azonban elnyerte az Oroszlánért 2017-ben, mellette pedig jelölték a Gettómilliomos férfi főszerepéért 2009-ben, valamint legjobb elsőfilmesként A Majomemberért idén.

34. „Olyan karaktereket keresek, akik maradandó hatást gyakorolnak a nézőkre, olyan történeteket, amelyek megmaradnak az emberek fejében. Igyekszem minél sokoldalúbb lenni a felkínált karakterekben” – mesélte egyszer arról, hogy mi szerint próbál szerepet választani.

35. A jótékonysági aktivitása is számottevő: olyan szervezetekkel működik együtt, mint pl. a LionHeart, hogy anyagi segítséget nyújtson több mint 11 millió, utcán élő indiai gyermeknek. Továbbá jelentősen támogatja a Railway Children nevű szervezetet is, amelyet az Egyesült Királyságban, Indiában és Tanzániában az utcán élő, kiszolgáltatott gyermekek védelmére alapítottak, valamint a Greenpeace-t, amely a globális környezetvédelemért kampányol.


Link másolása
KÖVESS MINKET: