Kiakadt az utas, mert egy kutyának kellett átadnia az első osztályú ülését a repülőn
A Delta Air Lines utasa teljesen kiborult, miután arra kényszerítették, hogy átadja az első osztályú, kényelmes ülését egy másik utasnak, aki nem volt más, mint egy kutya – írta meg a New York Post.
„Ma reggel áttették a jegyemet az első osztályra, de 15 perccel később visszaminősítettek, méghozzá egy rosszabb helyre, mint amit először kaptam” – panaszolta a dühös utas a Delta Air Lines Reddit-oldalán.
– írta a felhasználó, aki egy képet is megosztott az ártatlan állatról, aki az ő helyét foglalta el.
Just Got Downgraded for a Dog
byu/ben_bob indelta
Amikor felvette a kapcsolatot a Delta ügyfélszolgálatával, a frusztrált utas még jobban kiakadt, amikor azt mondták neki, hogy emberi utasokat áthelyezhetnek a kiszolgáló állatok elhelyezése érdekében, és hogy „ilyen esetekben semmit sem tehetnek.”
– folytatta a feldúlt utazó.
Sok Delta-utas azonnal kiállt a dühös utastárs mellett.
„Figyeljük meg, hogy az élet más területein soha nem látunk ennyi kiszolgáló állatot. De amint repülőtérre lépünk, hirtelen mindenhol ott vannak” – jegyezte meg valaki.
„Ez kizárólag az Egyesült Államokra jellemző. Máshol ilyesmi nem történik” – tette hozzá egy másik kommentelő.
Eközben egy Delta-alkalmazott is beszállt a beszélgetésbe, hogy emlékeztesse az embereket: jogszabály szerint a speciális igényű utasok és kiszolgáló állataik prioritást élveznek a bulkhead, azaz a válaszfal melletti üléseknél.
– írta.
Az utas és a kutya vitájában azonban Gary Leff repülési szakértő a bérletes utas pártjára állt. „Őszintén szólva nem értem a Delta logikáját abban, hogy miért tesznek ki egy utast az első osztályról, hogy egy kutyát ültessenek a bulkheadhez” – írta Leff a View From The Wing oldalán.
Leff szerint az Air Carrier Access Act alapján a légitársaságok kötelesek ésszerű elhelyezést biztosítani, de egy ilyen utolsó pillanatos áthelyezés biztosan nem kötelező.