"A kocsma nem nyitott ki időben!" – újabb válogatás a 112-re érkezett rémes segélyhívásokból
Ha nem tudnánk, hogy a hazai segélyhívóra érkezett hívásokat halljuk, azt hihetnénk, hogy valami vicces összeállítás... Hiába a sokszor közzétett felhívás, hogy a 112-t tényleg baj esetén tárcsázzák, még mindig akadnak szép számmal, akik saját, személyes problémájukat a rendőrséggel, vagy a tűzoltósággal szeretnék megoldani.
A nemrégiben közzétett hangfelvételekből is kiderül, hogy többen is vészhelyzetként kezelik például a mobiljuk technikai problémáját, és olyanok is telefonálnak, akik kifejezetten rosszindulatú megjegyzésekkel veszik el az időt a valóban sürgős hívások elől...
Most újabb válogatást tett közzé a rendőrség.
Újabb fals hívások. Ajánljuk @thevrjani ? (GG, hogy beszéltél róla) és a ninjonok figyelmébe, akár a Happy Hour témái közé. Ha az előző „tetszett”, ez is fog. @WeAreTheVR #WeAreTheVR #TheVR #police #rendőrség #száztizenkettő pic.twitter.com/i6mNvup3Ju
— Magyar Rendőrség (@police_HU) 2018. október 4.
Ha azt hiszed, túloztunk a videóval, mutatunk egy csipetnyi (!) válogatást a való világból. Hangot fel! ?#száztizenkettő pic.twitter.com/jhdwsyzySF
— Magyar Rendőrség (@police_HU) 2018. szeptember 14.
Újabb gyöngyszem a való világból. Az operátoroknak a rosszindulatú hívásokkal is meg kell küzdeniük. Ebben az ügyben szabálysértési eljárás indult. #rendőrség #száztizenkettő pic.twitter.com/N4XqnLKOsg
— Magyar Rendőrség (@police_HU) 2018. szeptember 17.
Évi 5 millió hívásból 4 millió nem valós segélykérés, és köztük egészen megdöbbentő bejelentések is vannak... Többek között ezért is készült el egy zseniális rendőrségi film a vészhívásokról.