A BKK szerint ellentmondásos információkat írt a Facebookon a HÉV-ről leszállított kislány anyja
Korábban mi is beszámoltunk róla, hogy leszállítottak egy kislányt az esti HÉV-ről, mert nem működött a jegyautomata, így nem tudott magának jegyet venni. A kislány édesanyja a Facebookon osztotta meg a történetet. A 13 éves lány a Margit hídnál szállt fel a szentendrei HÉV-re, de az automata már ott sem működöt. Csak bankkártyával tudott volna fizetni, de az anya írása szerint a kislánynak még nincs saját bankkártyája.
Az anya a posztban azt is leírta, hogy a kalauz nem volt hajlandó jegyet adni a gyereknek, hanem leszállította Budakalászon, ahol szintén nem tudott jegyet venni a lány.
A 24.hu megkereste az üggyel kapcsolatban BKK-t, mivel a jegyellenőrzésért és az automatákért a ők felelnek. Válaszukban azt állítják, hogy az anya posztjában ellentmondásos információk találhatóak.
"A Facebook-posztban az olvasható, hogy Budakalászon nem működött az automata, holott ott nem üzemel automata. Hacsak nem a Lenfonó, vagy a Szentistvántelepre gondoltak a posztban. Természetesen nem vonjuk kétségbe senkinek a szavát, de sajnos a korábbi időszakokban többször megtörtént, hogy a Facebookról olyan történeteket vett át a sajtó, amelyek pontatlanok, olykor valótlanok voltak. Éppen ezért türelmét kérjük, amig a vizsgálatot lefolytatjuk."
- válaszolta a BKK a lap kérdésére.
A 24.hu kiemelte, hogy az édesanya azt írja, a kislány nem Budakalászon szállt fel a HÉV-re, hanem a Margit hídnál, ahol több automata is van.