Súlyos májfertőzést kapott az egyiptomi nyaraláson a 28 éves nő, majdnem belehalt
Olivia Hartley Lincolnshire-ből utazott Egyiptomba egy romantikus nyaralásra vőlegényével, Thomas Winn-nel egy négycsillagos, all-inclusive üdülőhelyre 2023 szeptemberében.
Olivia elmondása szerint azonban
írja az Unilad.
A pár az üdülőhelyen kezdte rosszul érezni magát, Olivia állítása szerint Thomas hatszor hányt a visszaúton, míg ő két nappal az Egyesült Királyságba érkezésük után hasmenést és rossz közérzetet tapasztalt.
Miután három napig nem tudott ételt vagy italt magában tartani, a 28 éves nőt kórházba vitték kiszáradás miatt, ahol az orvosok tájékoztatták, hogy a máj- és vesefunkciói „kórosak”, és sürgős kezelésre van szüksége.
Olivia meg volt győződve arról, hogy egy szörnyű vírust kapott el a szállodában, amit nem nevezett meg, kiemelve, hogy az élelmiszer-higiénia „szörnyű” volt.
– magyarázta.
Az orvosok annyira aggódtak, hogy felvetették a májátültetés lehetőségét is, ha az állapota nem javul gyorsan. Szerintük nagyon valószínű, hogy Hepatitis A-val fertőződött meg, ami egy fertőzött személy székletével terjed.
Olivia végül felépült, de még mindig szenved a máj- és vesebetegség következményeitől, és majdnem hat hónappal később még mindig attól tart, hogy a jövőben szüksége lehet egy transzplantációra.
– magyarázta.
Olivia azt mondta „félt, hogy meghal”, mivel nem tudtak dönteni a kezeléséről, mert nem kockáztathatták a szervi elégtelenséget sem, ami megölhette volna – így három napig kórházban tartották.
Annak ellenére, hogy kiengedték, a nő azóta is ízületi fájdalmakkal és fáradtsággal küzd, és úgy érzi, soha nem épült fel teljesen az eseményekből.
– árulta el Olivia.
Azt is mondta, hogy hallotta, hogy a májfertőzés bármikor, figyelmeztetés nélkül ismét romolhat, ezért a legrosszabb forgatókönyvre készül.
A szerencsétlen események után a 28 éves nő panaszt tett az EasyJetnél, de soha nem kapott választ.
– állította Olivia.
Az EasyJet szóvivője végül reagált a helyzetre:
„Nagyon sajnáljuk, hogy ügyfelünk ezt tapasztalta, és proaktívan próbáljuk megoldani a panaszait most, hogy tudomásunkra jutottak. Elsődleges célunk ügyfeleinket támogatni az egész utazási élmény során, a foglalástól kezdve a hazatérésig, és nem akarunk mást, mint fantasztikus nyaralásokat biztosítani.”