450 hibát jelzett a BKK a T-Systemsnek - állítja a Magyar Idők
Mintegy 450 hibát találtak és jeleztek a Budapesti Közlekedési Központ Zrt. (BKK) informatikai szakemberei a T-Systems Magyarországnak az online jegy- és bérletértékesítési rendszer indítását megelőző négy hétben – értesült a Magyar Idők. A lap ezt annak kapcsán közölte, hogy, mint írják, "korábban olyan híresztelések jelentek meg, hogy a BKK tesztelés nélkül vett szolgáltatást a német informatikai vállalattól". Az eset előzménye, hogy több ezer felhasználó személyes adatai szivároghattak ki a BKK új e-jegyrendszeréből.
A jelzett hibák közt volt az is, amit a később ezért bűncselekménnyel gyanúsított 18 éves fiú is megtalálta, és jelzett a BKK-nak. Ő nem törte fel a rendszert, hanem a termék árának átírásával (POST requestben) 50 forintért vásárolt havi bérletet.

Fotó: BKK, Facebook
A T-Systems a Magyar Idők szerint jegyzőkönyvben ismerte el a BKK által átadott hibajegyzék átvételét, és azt, hogy a hibákat kijavította, a rendszer működéséért teljes felelősséget vállal. A Magyar Idők értesülését egyelőre más források nem erősítették meg.