16 órája vártak a Ryanair utasai a gépük indulására, hogy hazajussanak Szardíniáról Budapestre
Komoly késéssel szembesültek a Ryanair utasai, akik az FR4751 számú Alghero – Budapest járatra váltottak jegyet október 24. estére. A járat eredetileg 22:00 órakor szállt volna fel, de 16 órával később a repülő még mindig a szardíniai repülőtéren vesztegelt, és a helyzet már komoly gondot okozott a várakozó utasoknak - írja a Utazómajom.
Az utasok – túlnyomó többségükben magyarok – kénytelenek voltak hosszú órákon át a reptéren várakozni. Egy utas, Krisztina arról számolt be, hogy a késés hátterében egy meghibásodott alkatrész állt.
Az utasok számára különösen bosszantó volt, hogy ez lett volna a Ryanair utolsó Alghero – Budapest járata, mivel a téli menetrendben már nem szerepel ez az útvonal. A hosszú várakozás miatt a légitársaság éjjel 1-2 óra körül szállodai elhelyezést biztosított az utasoknak, azonban reggel 7:15-kor már ismét visszaszállították őket a repülőtérre.
A várakozó utasok között sok család volt kisgyermekekkel, babákkal, és egy iskolai diákcsoport is ezzel a járattal szeretett volna visszautazni Magyarországra. Krisztina elmondása szerint bár a helyzet nem volt ideális, az utasok többsége türelmes maradt. Az olasz reptéri személyzet igyekezett együttműködő és segítőkész lenni, azonban a Ryanairtől reggel 6 óta nem érkezett semmilyen újabb információ.
A reptéri személyzet két alkalommal is étkezési vouchert biztosított az utasoknak, egyszer 8 euró, majd 4 euró értékben. Azonban ezek a gesztusok nem igazán enyhítették a hosszú várakozás miatti kellemetlenséget, különösen a gyerekes családok számára.