Gelencsér Timi, Nyári Dia, Kiss Virág és Novák Zalán együtt a kifutón
Hogy mi a közös Gelencsér Timiben, Kovács-Nyári Diában, Ferentzy-Kiss Virágban és Novák Zalánban? Mindegyikük életében fontos szerepet játszik a sport, az egészséges életmód, a tudatos táplálkozás, és mindannyian évek óta a BioTechUSA márkanagykövetei. Így aztán jól ismerik a BioTechUSA sportruházati termékeit, a mindennapjaikban gyakran viselik őket. Az új kollekciót most rajtuk keresztül ismerhette meg a márkabolt megnyitójára összesereglett közönség.

A sztárok a BioTechUSA új, Apparel névre hallgató sportruházati kollekcióját egy divatbemutatóval egybekötött boltnyitó eseményen mutatták be a júniusban megnyílt új, 110 négyzetméteres, exkluzív márkaboltban. Az Allee bevásárlóközpontban megnyitott üzlet a BioTechUSA legnagyobb alapterületű boltja Magyarországon, jelenleg pedig az egyetlen olyan egységük Európában, ahol a vállalat minden termékével találkozhatnak a vásárlók.

A saját tervezésű, prémium alapanyagokból készülő, eddig csak online megvásárolható Apparel ruházati vonal főként az edzőtermi edzést űzőket szolgálja ki, de az aktív életmódot képviselők mellett a sportos divatot kedvelők is megtalálhatják a nekik tetsző darabokat.
Miután a sztárok modellek kíséretében a pink színű kifutón végig vonultak, a műsorvezető Lékai-Kiss Ramóna - aki január óta maga is a BioTechUSA márkanagykövete - kérdezte őket. Például arról, hogy ki mit sportol, mennyire jellemző rá a sportos viselet a hétköznapokban is.
NÉZD MEG A DIVATBEMUTATÓVAL EGYBEKÖTÖTT ÜZLETMEGNYITÓRÓL KÉSZÜLT VIDEÓNKAT!
Kiderült, hogy Gelencsér Timit két véglet jellemzi az öltözködésben: vagy nagyon elegáns, vagy nagyon sportos. A hétköznapokban pedig ez utóbbi stílust választja inkább.

Kovács-Nyári Dia majdhogynem egyenesen egy futóedzés után érkezett a divatbemutatóra, de anyukaként és elfoglalt színésznőként csak így tudja megtalálni a megfelelő idősávokat a sportolásra. „Most úgy fért be a futás, hogy magamra öltöttem otthon az edzőruhát, tudtam, hogy lesz némi szünet két program között, azt kihasználtam edzésre, majd előkaptam a másik bekészített garnitúrát, átöltöztem és folytattam a napomat.”

Ferentzy-Kiss Virág fitneszvilágbajanokként igazán tudja, hogy milyen a tökéletes edzőruha. Az Apparel termékeket azért kedveli, mert kényelmesek, a legkülönfélébb sportokhoz és mozgásformákhoz ideálisak, az anyaga jól tisztítható, magunkon hordva nem érezzük azt, hogy átizzadnánk. „Nem csúszik el, nem vág be, közben kiemeli az alakot, ezért azok is bátran választhatják, akik úgy érzik, hogy van még rajtuk néhány fölös kiló. A fogyásnál amúgy is fontos a reális célok kitűzése, ha egy nekünk tetsző sportruhát kiakasztunk a szekrényre, lehet az egy motiváció, hogy beleférjünk és minél csinosabbak legyünk benne.”

Az Apparel fő értékesítési csatornája a saját kézben lévő webshop, az Allee bevásárlóközpontban megnyílt új, 110 négyzetméteres BioTechUSA üzlet különlegessége pedig, hogy itt az összes ruhadarab elérhető és felpróbálható.
A fennmaradó 40%-on pulóverek, rövidnadrágok és trikók osztoznak. Egy ruhamárka felépítése hosszú folyamat, állandó megújulást és folyamatos kommunikációt igényel, de a kezdeti sikerekben bízva nagy potenciált látnak benne.

Lévai Bálinttól, a BioTechUSA vezérigazgatójától és társtulajdonosától megtudtuk, hogy abszolút a vásárlói igényekre figyelve hozták létre az Apparel ruházati kategóriát és a kollekciót is folyamatosan a vevői visszajelzésekre építve alakítják:
„Nem titkolt célunk, hogy növeljük azon üzleteink számát, amelyben étrendkiegészítőink mellett prémium sportruházati termékeink is megtalálhatóak, emellett pedig folyamatosan bővítjük kollekcióinkat is. Nagyon büszkék vagyunk rá, hogy tavaly Magyarországon összesen 6 márkabolt, míg külföldön összesen 11 új BioTechUSA üzlet nyílt: 4 Németországban, 5 Franciaországban és 2 Szlovákiában. Idén tovább bővültünk, az Allee bevásárlóközpontban megnyílt bolt a 104. BioTechUSA üzlet, ezzel együtt immár 286 franchise boltot üzemeltetünk szerte Európában.”

Prémium alapanyagok, kényelem és jól kombinálhatóság – ez a három fő szempont jellemzi a BioTechUSA ruházati üzletágát.
„Minden évben igyekszünk a trendeknek megfelelően tervezni az összes ruhát. Idén a föld színei dominálnak, mi mégis előrukkoltunk két nagyon különleges színnel, a pinkkel és a türkizkékkel, ami most szintén nagyon népszerű.
– árulta el Kovács-Dávid Andrea, az Apparel kategóriamenedzsere.


A vidám hangulatú üzletnyitó valódi ünnepléssé alakult át, tortát is szeltek a résztvevőknek és a sztároknak – természetesen cukormentes édességről volt szó.

